1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

یخچال فریزر کنوود مدل KFCA630

430 بازدید
یخچال فریزر کنوود مدل KFCA630

یخچال فریزر کنوود مدل KFCA630 یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند بوش است که طول عمر بالای آن باعث می شود که بتوانید سال ها بدون نیاز به تعمیر و یا تعویض از آن استفاده کنید. این یخچال و فریزر از نوع نوفراست بوده و هیچ گونه برفکی در صورت استفاده در آن تشکیل نمی شود.

ویژگی های یخچال فریزر کنوود KFCA630

این یخچال و فریزر علاوه بر داشتن فن اصلی، دارای یک فن کمکی بوده که باعث می شود فضای داخلی یخچال به بهترین شکل ممکن خنک وسرد شود. سیستم کنترل دمای هوشمند این یخچال باعث می شود با توجه به حجم و میزان مواد خوراکی قرار داده شده در یخچال، بهترین و مناسب ترین دما انتخاب شود. انتخاب دمای بهینه هم باعث تازه ماندن مواد غذایی و هم باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

این یخچال دارای آب ریز بیرونی بوده و شما در هر زمان به آب خنک و گوارا دسترسی دارید. صدای تولیدی این دستگاه برقی بسیار کم و 42 دسی بل بوده و شما به سختی آن را خواهید شنید. فریزر دستگاه دارای حالت انجماد سریع بوده که باعث می شود مواد خوراکی قرار داده شده در آن در کوتاه ترین زمان ممکن منجمد شوند.

مصرف انرژی از دیگر ویژگی های مثبت این یخچال فریزر است. رده انرژی دستگاه مقدار A بوده و روشن بودن همیشگی یخچال هزینه زیادی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. لاستیک به کار رفته دور درب یخچال و فریزر از نوع ضد باکتری بوده تا سلامت و بهداشت مواد غذایی به بهترین شکل حفظ شود.

یخچال فریزر کنوود مدل KFCA630 دارای سه طبقه شیشه ای مقاوم در برابر حرارت، محفظه مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل رطوبت و دما، محفظه جداگانه برای یخ، روشنایی داخلی توسط LED می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669