1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال فریزر کنوود در پردیس

461 بازدید
تعمیر یخچال فریزر کنوود در پردیس

در صورتی که شما نیز برای تعمیر یخچال فریزر کنوود پردیس به دنبال پیدا کردن یک شرکت مطمئن و متخصص هستید که هزینه بالایی نیز برای شما به دنبال نداشته باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر محصولات این برند است. این نمایندگی خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می دهد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال فریزر کنوود در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات تعمیر یخچال فریزر کنوود پردیس

 

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، نمایندگی مجاز تعمیر در پردیس، خدمات ویژه به مشتریان خود ارائه می دهد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

تمامی خدمات تعمیر در منزل و محل سکونت شما انجام شده و شما نیازی به جابجا کردن یخچال فریزر خود ندارید. زمان اعزام کارشناسان به محل با شما هماهنگ شده و هر زمان که برای شما مناسب باشد، کارشناسان به منزل شما خواهند آمد.

استفاده از قطعات اصل و اورجینال از دیگر خدمات این نمایندگی است که شما را از خرید قطعه از فروشگاه و احتمال خرید قطعه غیر اصل بی نیاز می کند. نمایندگی تعمیر محصولات با داشتن بانکی کامل از قطعات استفاده شده در سیستم داخلی یخچال هر قطعه مورد نیاز آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهد.

پایین بودن تعرفه خدمات و قیمت قطعات استفاده شده در منزل در مقایسه با شرکت ها و فروشگاه های دیگر از دیگر مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر محصولات این برند است. شما در کنار بهره گیری از تخصص و تجربه بالا تعمیرکاران می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

نمایندگی مجاز تعمیر محصولات کنوود وسایل تعمیر شده را برای مدت طولانی ضمانت و پشتیبانی می کند. به این صورت که تا مدت ها اگر یخچال تعمیر شده دچار مشکل شد، می توانید مجددا با نمایندگی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید.

 

مراحل استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر

 

در صورتی که شما نیز برای تعمیر یخچال فریزر کنوود پردیس می خواهید از نمایندگی مجاز تعمیر استفاده کنید، تنها کافی است با مرکز آن در پردیس تماس گرفته، نوع وسیله، خرابی و آدرس محل سکونت خود را اطلاع دهید. کارشناسان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل زندگی شما آمده و دستگاه را تعمیر می کنند.

 

آشنایی با ما

 

 

آیا مواد غذایی در یخچال فریزر کنوود یخ می زنند؟

 

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان مواد غذایی چه از نوع سبزیجات و میوه جات و چه از نوع غذاهای پخته شده نباید در داخل محفظه یخچال یخ بزنند چون دمای محفظه به گونه ای تنظیم می شود که فقط مواد غذایی را خنک نگه دارد و وظیفه انجماد، بر عهده فریزر است.

پس اگر شما از یخچال فریزر کنوود استفاده می ‌کنید و متوجه شده ‌اید که محفظه داخلی به شدت سرد شده به گونه ای که تمامی مواد غذایی یخ می زنند، حتی اگر لبنیات را در داخل یخچال گذاشته باشید یک لایه رخ بر روی ظرف ماست ایجاد می ‌شود، این نشان می ‌دهد که عیبی در داخل یخچال بروز کرده است.

اولین کاری که لازم است بکنید این است که حتماً یخچال فریزر را جلو بکشید و تمامی گرد و غبار هایی که بر روی کویل های کندانسور وجود دارد را پاک کنید.

یعنی یکی از مهمترین دلایلی که باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال می شود، همین تجمع گرد و غبار برای کویل ها است که اجازه تعدیل دمای یخچال را نمی دهد. اگر در محیطی زندگی می کنید که به دلیل شرایط جوی و آلودگی ‌های زیادی که در داخل هوا وجود دارد، باید در طول سال حداقل دو بار کویل ها را تمیز کنید.

اما اگر باز هم مشکل برطرف نشد، باید اجازه دهید یک تعمیرکار حرفه ‌ای ترموستات و برد یخچال را به طور کامل عیب یابی کند.

در واقع مشکل یخ زدن مواد غذایی در داخل یخچال ممکن است به دلیل خرابی این دو قطعه باشد. اگر تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرات کنوود در پردیس متوجه شوند که دقیقا یکی از این دو قطعه یا هر دو خراب شده اند، در صورت امکان موظف هستند براساس قوانین که در نمایندگی وضع کردیم آن ها را تعمیر کنند چون برای ما اهمیت زیادی دارد که در جریان عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کنوود در پردیس، قطعات اصلی را بر روی خود دستگاه حفظ کنیم.

اما اگر هیچ راهی نبود و مجبور شدیم آن ها را جایگزین کنیم، گارانتی اصل بودن قطعه را به شما می دهیم تا مطمئن شویم که این قطعه ها کاملا اصل و اورجینال هستند.

 1669