1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن

447 بازدید
نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن

نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن یکی دیگر از چندین نمایندگی مجاز و رسمی این محصول در اطراف تهران است که با داشتن پرسنلی مجرب و متخصص می توانید رفع تمامی مشکلات و خرابی لوازم خانگی کنوود خود مانند ماشین لباسشویی، ماکروفر، یخچال فریزر و ساید باید ساید را به آن ها بسپارید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات کنوود در بومهن

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

خدمات نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن

 

نمایندگی تعمیرات محصولات این برند در بومهن همانند نمایندگی رسمی آن در تهران و شهرهای دیگر جهت رفاه حال مشتریان به آن ها خدمات ویژه ای ارائه می دهد. یکی از این خدمات اعزام کارشناس به محل سکونت افراد است.

در واقع در صورتی که هر کدام از لوازم خانگی بزرگ یا کوچک شما خراب شده باشد، شما مجبور به حمل وسیله و جابجا کردن آن به نمایندگی نیستید. کارشناسان بعد از تماس شما به منزل شما آمده و تعمیر وسیله را همان جا انجام می دهند.

همچنین ساعت کاری این نمایندگی در بومهن و شهرهای دیگر به صورت 24 ساعته است. در واقع شما در هر ساعت از شبانه روز که دچار خرابی و مشکل در لوازم خانگی خود شدید، می توانید بدون محدودیت زمانی با نمایندگی تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید.

اگر تا ساعات پایانی روز سر کار هستید و نمی توانید در طول روز با نمایندگی تماس بگیرید، نگران نباشید زیرا همانطور که اشاره شد یکی از خدمات این نمایندگی پاسخگویی و اعزام کارشناس به صورت شبانه روزی است.

از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن و مناطق دیگر، پشتیبانی طولانی مدت از محصولات تعمیر شده است. یعنی شما همانطور که هنگام خرید محصول گارانتی و ضمانت نامه دریافت می کنید، بعد از تعمیر آن نیز نمایندگی به صورت طولانی مدت دستگاه تعمیر شده را پشتیبانی و ضمانت می کند.

در واقع این اطمینان خاطر به شما داده می شود که دستگاه به صورت اصولی و کامل تعمیر شده و در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید مجددا با نمایندگی تماس بگیرید.

 

آشنایی با ما

 

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز

 

در صورتی که شما از یکی از محصولات کنوود در منزل خود استفاده می کنید، در صورت خرابی بدون شک بهترین انتخاب نمایندگی های مجاز محصول است. تعمیر وسایل برقی کاری بسیار تخصصی و سخت است و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد.

از آن جا که لوازم برقی خانگی معمولا گران قیمت بوده و برای خرید آن ها هزینه بالایی پرداخت می کنید، تعمیر آن را باید به افراد کاربلد بسپارید.

متخصصان و کارشناسان نمایندگی محصولات کنوود در تمامی شهرها، تمامی دوره های تخصصی تعمیر محصولات مختلف را فرا گرفته و در کار خود سال ها تجربه دارند. این متخصصان در زمان بسیار کوتاهی عیب یابی وسایل را انجام داده و در نهایت دقت و سرعت آن را تعمیر می کنند.

استفاده از قطعات اورجینال و اصل از دیگر مزایای نمایندگی تعمیرات کنوود در بومهن یا مناطق دیگر است. ممکن است تعمیرکار بعد از بررسی وسیله برقی منزل شما متوجه شود که یکی از قطعات خراب شده و باید تعویض شود.

در این صورت شما نیاز ندارید برای خرید قطعه از منزل خارج شده و از فروشگاه آن را تهیه کنید. بلکه تمامی قطعات مورد نیاز توسط کارشناسان تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی قطعات مورد استفاده توسط نمایندگی اصل بوده و شما نگرانی بابت خرید قطعه تقلبی نخواهید داشت.

اگر برای تعمیر وسایل خانگی خود به دنبال یک شرکت با کیفیت کاری بالا و قیمت مناسب هستید، نمایندگی تعمیرات کنوود در بومهن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

از یک طرف تعرفه خدمات ارائه شده به مشتری در نمایندگی بسیار کم تر از شرکت های دیگر است، از طرف دیگر قیمت قطعات تعویض شده و مورد استفاده در نمایندگی کم تر از فروشگاه های دیگر است.

بنابراین شما با یک تیز دو نشان می زنید، هم از تخصص بالای کارشناسان بهره مند شده و هم در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز

 

مراحل استفاده از خدمات نمایندگی های مجاز

 

اگر یکی از وسایل خانگی کنودد شما دچار خرابی و مشکل شد، تنها کاری که باید انجام دهید برداشتن شماره تلفن و تماس با نمایندگی است. کارشناسان نمایندگی با صبر و دقت به صحبت های شما گوش داده و به صورت رایگان به شما مشاوره می دهند.

در اسرع وقت یا هر زمان که شما مایل باشید، متخصصان نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن جهت بررسی و تعمیر وسیله به محل زندگی شما خواهند آمد.

 

مروری بر قوانین نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن

 

در تمامی مراکز و نمایندگی هایی که به صورت کاملاً قانونی تحت کنترل یک برند فعالیت می ‌کنند، قوانینی وجود دارد که این قوانین تضمین کننده خدمات نمایندگی خواهد بود و باعث می‌ شود مردم با آسودگی خاطر بتواند به چنین مراکزی اعتماد کنند. برای مثال قوانین وضع شده در نمایندگی تعمیرات کنوود بومهن عبارتند از:

–  در صورتی که کارشناسان بعد از صحبت های مشتری متوجه شوند خرابی رخ داده در دستگاه بسیار جزئی است و نیاز به عیب یابی توسط تعمیرکار ندارد، موظف هستند مشاوره رایگان را ارائه کنند تا خود مشتری بتواند نقص ایجاد شده را به راحتی برطرف کند بدون اینکه هزینه ای پرداخت کرده باشد.

– طبق قوانین نمایندگی تعمیرات کنوود در بومهن، تعمیرات باید در منزل مشتری براساس زمان تعیین شده توسط خود او انجام گیرد. در واقع ما از شما نمی خواهیم که به نمایندگی بیایید بلکه خانه شما را یک تعمیرگاه کوچک می کنیم.

– تعمیرکاران باید ضمانت نامه تنظیم شده توسط نمایندگی را با مهره نمایندگی و اسم خود با مدت اعتبار بسیار طولانی در اختیار مشتریان قرار دهند.

– طبق قوانینی که در نمایندگی تعمیرات کنوود در بومهن وضع شده است اگر تعمیرکار تصمیم بگیرد برخی از قطعات دستگاه معیوب را عوض کند، باید حتماً گارانتی قطعات را به مشتری تحویل دهد تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کند.

– توجه داشته باشید که هزینه ها در این نمایندگی به صورت قانونی و طبق دستورالعمل اتحادیه محاسبه می‌ شود و تعمیرکار به هیچ عنوان حق ندارد نرخی را به دلخواه خود به مشتری گزارش کند.

– همچنین در محاسبه هزینه تعمیرات، ما موظف هستیم بحث اعتبار گارانتی دستگاه را نیز در نظر گرفته و در صورتی که تاریخ آن منقضی نشده بود، حتماً تخفیف بسیار عالی را برای مشتریان در نظر بگیریم تا هزینه ها کاهش یابد.

 1669