1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

1182 بازدید
نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران شعبه ای است که جهت رفاه حال ساکنان مرکز پایتخت بازگشایی شده است. خراب شدن و استهلاک لوازم برقی امری ناگزیر و اجتناب ناپذیر است.

اما نکته مهم آن است که تعمیر و سرویس دهی به لوازم منزل را به هرکسی نسپارید. زیرا یک تعمیر غیر تخصصی می تواند برای همیشه وسیله برقی را از رده خارج کند. همیشه بهترین گزینه برای تعمیرات نمایندگی ها هستند.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات کنوود

 

نمایندگی تعمیرات کنوود یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات کنوود مطهری , نمایندگی تعمیرات کنوود فاطمی , نمایندگی تعمیرات کنوود عباس آباد , نمایندگی تعمیرات کنوود جلفا , نمایندگی تعمیرات کنوود خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات کنوود بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات کنوود امام خمینی , نمایندگی تعمیرات کنوود سهروردی , نمایندگی تعمیرات کنوود آپادانا , نمایندگی تعمیرات کنوود نیلوفر , نمایندگی تعمیرات کنوود لاله زار , نمایندگی تعمیرات کنوود جمهوری , نمایندگی تعمیرات کنوود بهشتی

 

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

 

·       سرعت عمل بالا. می توان نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران را نمونه عینی تحقق شعار “وقت طلا است” دانست. زیرا در این مرکز تمامی کارها با سرعت و دقتی بالا انجام می شود.

سعی تمامی پرسنل این مرکز از اپراتورها تا تعمیرکاران بر آن است که اتلاف وقت مشتریان به حداقل رسیده و خواسته آنها به بهترین شکل ممکن عملی گردد.

·       پرسنل فنی متخصص و دوره دیده. در نمایندگی تعمیرات کنوود واقع در مرکز تهران سرعت با چاشنی تخصص و مهارت در هم آمیخته است. پرسنل شایسته و کاردان این مرکز به تمامی مهارت های لازم برای تعمیر لوازم خانگی کنوود تسلط دارند.

تمامی دوره های مربوط به تعمیر این وسایل را گذرانده و به خوبی با ساختار، قطعات و مکانیسم حساس این برند آشنا هستند.

·       عیب یابی دقیق و بی نقص. عیب یابی درست یکی از مراحل اصلی تعمیر می باشد. چنان چه مشکل ایجاد شده در دستگاه به درستی تشخیص داده نشود ممکن است قطعه ای به اشتباه تعویض شده و یا اینکه اصلا وسیله خراب تعمیر نشود.

اما در نمایندگی تعمیرات کنوود در مرکز تهران به لطف کارشناسان کارآمد و کارکشته عیب یابی از دستگاه خراب کاملا بی نقص و بدون اشتباه انجام و اقدامات لازم برای تعمیر صورت می گیرد.

 

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

 

·       به کارگیری قطعات اورجینال. یکی از مسائلی که درمورد لوازم خانگی برقی اجتناب ناپذیر می باشد استهلاک و از بین رفتن قطعات می باشد. لوازم خانگی کنوود نیز بی شک از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

حال اگر در مواقع لازم برای تعویض از قطعات غیر اصل استفاده شود نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد. شاید موقتا دستگاه مورد نظر به ظاهر درست شده و کار کند اما طولی نخواهد کشید که استفاده از قطعه فیک ضرر خود را نشان خواهد داد.

ولی اگر تعمیر وسیله خود را به نمایندگی تعمیرات کنوود بسپارید مطمئن باشید که از قطعات اورجینال استفاده خواهد شد.

·       تضمین قطعات تعویضی. یکی از مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود گارانتی قطعات می باشد. حتما از خود می پرسید چگونه؟ در واقع اگر برای تعمیر یک دستگاه نیاز باشد که قطعه ای عوض شود کار نمایندگی تنها به تعویض ختم نمی گردد.

قطعات تعویضی با وجود آنکه اورجینال بوده و موجب می شوند دستگاه خراب شما درست مانند روز اول کار کند اما گارانتی نیز دارند.

یعنی چنان چه وسیله خراب شما بعد از تعمیر به خوبی کار نکند نمایندگی مسئولیت آن را پذیرفته و قطعات به کار برده را مجددا بررسی و در صورت لزوم عوض می کند.

·       توجیه اقتصادی. اگر ساکن مرکز تهران هستید و از لوازم کنوود استفاده می کنید برای تعمیرات آنها لازم نیست هزینه های اضافی متحمل شده و به نقاط دوردست بروید. تعمیرات کنوود مرکز تهران درست در نزدیکی شماست. ضمن آنکه حق الزحمه این مرکز نیز کمتر از جاهای دیگر می باشد.

 

آشنایی با ما

 

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کنوود

 

·       سرویس 24 ساعته. ساعات کاری نمایندگی تعمیرات کنوود محدودیتی ندارد و تمام طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز و به ویژه ساکنان مرکز تهران می باشد. در هر ساعت از شبانه روز که لوازم کنوود منزلتان خراب شد می توانید با این نمایندگی تماس بگیرید.

·       اعزام تعمیرکار به محل. دیگر نیازی نیست که شما نزد تعمیرکار بروید. بلکه تنها با یک تلفن ساده تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران در آدرس شما حاضر شده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

در صورت امکان تعمیر در محل انجام می شود اما اگر به وسایل پیشرفته تری نیاز باشد پرسنل دستگاه را با ایمنی کامل به نمایندگی منتقل کرده و خیلی زود مانند روز اول به شما تحویل می دهند.

 

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کنوود

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کنوود

 

راهنمای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

 

برای استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود پیش از هرکاری وسیله خراب را از برق بکشید. سپس تلفن را برداشته و با نزدیکترین نمایندگی محل سکونتتان تماس بگیرید. نوع وسیله خراب و اطلاعات اولیه آن را به همراه آدرس خود در اختیار اپراتور قرار دهید.

سپس تلفن را قطع کرده و منتظر بمانید تا تیم زبده تعمیرکاران کنوود از راه برسند. به همین سادگی و بدون هیچ دردسری وسیله شما تعمیر خواهد شد.

 

تعمیرات تخصصی در نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران

 

وسایل برقی بسیار پیچیده هستند و جالب است بدانید که در هر برند به دلیل اینکه طراحی خاص همان برند برای وسایل برقی اجرا می گردد، به همین دلیل باید کارشناسانی متخصص وجود داشته باشند که به این طراحی ‌ها تسلط داشته و زمانی که می ‌خواهند وسایل برقی معیوب از آن برند را تعمیر کنند دچار مشکل نشوند.

به همین دلیل است که برند کنوود نمایندگی تعمیرات کنوود را در سراسر ایران راه ‌اندازی کرده است.

اگر شما وسایل برقی این برند را خریداری کرده اید، با کمک نمایندگی های معتبر و شناخته شده در محل زندگی خود می توانید برای نصب، راه اندازی، عیب یابی و تعمیر وسایل برقی کنوود، از کارشناسان و تکنسین‌ هایی کمک بگیرید که به صورت حرفه ای در زمینه عیب یابی و تعمیرات وسایل برقی کنوود فعالیت دارند.

نمایندگی تعمیرات کنوود مرکز تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز ساکن در مناطق مرکزی تهران است که برای رفع خرابی رخ داده در وسایل برقی کنوود به کمک نیاز دارید.

تکنسین ها و تعمیرکاران ما علاوه بر داشتن مدرک علمی در زمینه تعمیرات وسایل برقی، موظف هستند که دوره های عملی مربوط به آشنایی با انواع وسایل برقی کنوود و همچنین آشنایی با روش‌های جدید در زمینه عیب یابی و تعمیرات را سپری کنند.

همین اقدام نمایندگی باعث می‌ شود دانش آن ها به روز بوده و با تخصص و سرعت بالا بتوانند عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند. در واقع شما با اعتماد به نمایندگی تعمیرات کنوود در مرکز تهران از سلامت دستگاه خود اطمینان خواهید داشت.

لازم به ذکر است که این نمایندگی خدمات در منزل را برای شما مشتریان عزیز ارائه می کند تا مجبور نباشید زمان زیادی را برای رفت و آمد به نمایندگی صرف کرده و حتی در حین جابجایی، وسیله دچار آسیب شود.

 1669