1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 435W

1312 بازدید
یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 435W

یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 435W دارای 6 قفسه در قسمت یخچال و 4 کشو بسیار بزرگ و جادار در قسمت فریزر است که می توانید مقدار بسیار زیادی از مواد غذایی را داخل آن جای دهید. سیستم بدون به کار رفته در این یخچال فریزر از طرفی مصرف انرژی را پایین آورده و از طرف دیگر شما را از دردسر پاک کردن برفک های ایجاد شده بی نیاز می کند.

ویژگی های یخچال و فریزر کنوود KFCA 435W

در داخل یخچال دو فن بسیار قوی برای خنک کردن و چرخش هوا وجود دارد که باعث یکنواخت شدن دمای ایجاد شده در تمام بخش های یخچال خواهد شد. طراحی و شکل ظاهری یخچال بسیار زیبا بوده و بدنه آن به رنگ سفید و کاملا ضد زنگ است.

گاز مصرفی به کار رفته در یخچال با محیط زیست کاملا سازگار بوده و هیچ گونه ضرر و آسیبی برای آن ندارد. از دیگر ویژگی های کاربردی این یخچال و فریزر می توان به انجماد سریع اشاره کرد که کمک می کند مواد غذایی در زمان بسیار کوتاهی فریز شوند.

این یخچال نیز دارای محفظه جداگانه برای نگه داری سبزیجات و میوه بوده تا مدت ها این مواد خوراکی مانند روز اول تازه بمانند. آب ریز طراحی شده در یخچال نیز باعث می شود که بتوانید در هر زمان برای رفع عظش خود یک لیوان آب خنک بنوشید.

یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 435W دارای سیستم روشنایی داخلی از نوع LED  بوده که علاوه بر روشنایی کامل فضای داخلی، مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این یخچال می توان به درجه بندی سرمایش برای مناطق گرم و مرطوب اشاره کرد. این سیستم میزان مصرف انرژی و دمای مورد نیاز را روی مقدار بهینه تنظیم خواهد کرد.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669