1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 635S

444 بازدید
یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 635S

یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 635S یک دستگاه برقی بسیار کارآمد است که می تواند شما را به طور کامل از یک خرید خوب راضی کند. این یخچال و فریزر طراحی بسیار شیک و امروزی دارد. طول عمر بالای آن به شما این امکان را می دهد که سال ها در نهایت کیفیت از آن استفاده کنید.

ویژگی های یخچال و فریزر کنوود KFCA 635S

یخچال این دستگاه برقی دارای 6 قفسه شیشه ای از جنس پیرکس بوده که از مقامت بسیار بالایی در برابر دما و وزن برخوردار است. شما می توانید تمام مواد خوراکی خود را داخل یخچال جای داده و باز هم فضای خالی داشته باشید.

برچسب انرژی این وسیله برقی A بوده و هزینه برق چندانی برای شما نخواهد داشت. گاز مورد استفاده در این یخچال و فریزر از نوع R600 بوده که با محیط زیست سازگاری کامل دارد. فریزر آن نیز شامل 4 کشو بزرگ و جادار بوده که می تواند حجم قابل توجهی از مواد مورد نیازتان را در خود جای دهد.

قابلیت تغییر جهت باز شدن در ها از دیگر ویژگی های این یخچال است که باعث می شود بتوانید آن را در هر گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید. فریزر آن دارای قابلیت انجماد سریع است و می تواند در زمان بسیار کوتاه تر از حالت عادی مواد قرار داده شده در آن را منجمد کند.

یخچال و فریزر کنوود مدل KFCA 635S دارای سیستم بدون برفک بوده و هیچ گونه برف و یا یخی در داخل آن تشکیل نمی شود. با داشتن گردش هوای چندگانه، دمای داخلی یخچال و فریزر در تمامی بخش ها یکنواخت بوده و هیچ ماده خوراکی در آن یخ نمی زند. این یخچال همچنین دارای محفظه جداگانه نگه داری میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل دما و رطوبت می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669