1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات کنوود پردیس

492 بازدید
نمایندگی تعمیرات کنوود پردیس

نمایندگی تعمیرات کنوود در پردیس یکی دیگر از چندین نمایندگی اصلی تعمیر محصولات کنوود است که ساکنان محترم پردیس می توانند برای تعمیر وسایل منزل خود از آن استفاده کنند. در این نمایندگی تعمیر محصولات مختلفی مانند ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید و ماکروفر در نهایت سرعت، دقت و کیفیت انجام می شود.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیرات کنوود در پردیس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

 

09120305004

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

خدمات نمایندگی نمایندگی تعمیرات کنوود در پردیس

 

نمایندگی مجاز تعمیر محصولات کنوود جهت رفاه حال شما همشهریان عزیز، تمامی خدمات خود را در منزل و محل سکونت شما انجام می دهد. در واقع در صورت خرابی هر کدام از وسایل فوق حتی ماکروفر که جابجایی آن چندان سخت نیست، کارشناسان نمایندگی به محل سکونت شما اعزام شده و تعمیر را در منزل شما انجام می دهند.

تمامی کارشناسان و پرسنل این نمایندگی دوره های تخصصی و آموزشی لازم را گذرانده و در کار خود سال ها تجربه و مهارت دارند. این تجربه و مهارت به گونه ای است که عیب یابی دستگاه در زمان بسیار کوتاهی انجام شده و خرابی در مدت بسیار کوتاهی انجام می شود.

پشتیبانی طولانی مدت از دیگر خدمات این نمایندگی است که تا مدت ها وسیله تعمیر شده را برای شما گارانتی می کند. به این معنا که اگر تا مدت ها بعد از تعمیر دستگاه مجددا دچار مشکل شود، می توانید آن را به نمایندگی اطلاع داده تا جهت رفع آن اقدام شود.

نمایندگی مجاز محصولات کنوود با داشتن بانکی جامع از قطعات اصل و اورجینال، تعویض تمامی قطعات مورد نیاز را بر عهده گرفته و آن را برای شما در محل تعویض می کند.

در نهایت قیمت تمام شده خدمات ارائه شده و قطعات تعویض شده در مقایسه با فروشگاه ها و شرکت های دیگر بسیار پایین و مناسب بوده و به شما در صرفه جویی اقتصادی کمک می کند.

 

مراحل استفاده از خدمات نمایندگی مجاز

 

در صورتی که شما نیز قصد استفاده از نمایندگی تعمیرات کنوود در پردیس را دارید، تنها کافی است با شماره تلفن نمایندگی تماس گرفته و نوع وسیله و خرابی آن را توضیح دهید. مشاوره لازم به صورت رایگان به شما داده شده و بعد از دریافت آدرس، متخصصان در اسرع وقت به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

 

آشنایی با ما

 

 

چه قوانینی در نمایندگی تعمیرات کنوود پردیس حاکم است؟

 

قانونمند بودن یک مرکز، تضمین ‌کننده خدماتی است که توسط آن ارائه می‌ شود. وقتی شما به عنوان یک مشتری از برند کنوود که در پردیس زندگی می کنید مطمئن باشید نمایندگی تعمیرات کنوود پردیس کاملا اصولی، حرفه‌ای و قانونی خدمات پس از فروش شامل نصب و راه اندازی و تعمیرات انواع وسایل برقی کنوود را برای شما انجام می ‌دهد، با خیال آسوده به آن ها اطمینان خواهید کرد. بنابراین اجازه دهید مروری بر خدماتی نمایندگی داشته باشیم تا بهتر متوجه اعتبار این مرکز شوید:

– محاسبه هزینه ها طبق نرخ مصوب در اتحادیه

– ارائه خدمات عیب یابی و تعمیرات در منزل شما مشتریان عزیز

– تحویل دادن ضمانت نامه تعمیرات با نام فرد تکنسین و مهر نمایندگی جهت تضمین خدمات ارائه شده

-ارائه مشاوره به صورت رایگان در مواردی که عیب بسیار جزئی در دستگاه بروز کرده و نیازی نیست که حتماً تعمیرکار در منزل شما حضور پیدا کند.

– تحویل دادن گارانتی قطعات مورد استفاده برای جایگزین کردن با قطعات سوخته جهت جلب اعتماد شما مشتریان عزیز

-کاهش هزینه ها از طریق گارانتی وسیله در صورت داشتن اعتبار

-پاسخگویی به سوالات مشتریان به صورت تلفنی یا آنلاین با صبوری و حوصله

– همچنین حمایت از مشتریان برای نصب و راه اندازی وسایل برقی

همانگونه که متوجه شدید نمایندگی تعمیرات کنوود در پردیس نه تنها برای تعمیرات و عیب یابی وسایل به شما کمک می ‌کند بلکه اگر به تازگی وسایل برقی کنوود را خریده اید، توصیه ما این است که نصب و راه اندازی آن را نیز به نمایندگی ما بسپارید چون در این صورت برند کنوود متعهد می‌ شود اگر در زمان راه اندازی دستگاه خرابی در آن گزارش شد، تعویض این وسیله را با یک وسیله سالم بدون هیچ هزینه ای برای مشتری انجام دهد.

اما در صورتی که کارشناسان برند کنوود در داخل منزل شما حضور نداشته باشند و در زمان نصب دستگاه، خرابی در آن رویت گردد، برند کنوود هیچگونه تعهدی نسبت به شما نخواهد داشت.

 1669