1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMW

502 بازدید
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMW

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMW یک دستگاه تمام الکترونیک با ورودی آب گرم و سرد مجزا می باشد. برای حفظ ایمنی خانواده قفل کودک برای آن در نظر گرفته شده و ظرفیتی برابر 7 کیلوگرم دارد. این ظرفیت، KWMW را به گزینه ای مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط تبدیل کرده است.

ویژگی ها

ماشین لباسشویی کنوود KWMW دارای 15 برنامه شست و شو می باشد که یکی از آنها شست و شوی سریع در 15 دقیقه است. این ویژگی برای شستن لباس هایی که چندان کثیف نیستند بسیار عالی می باشد. برنامه شست و شوی دستی، شست و شوی لباس های حساس و لباس کودک و نیز شست و شوی ترکیبی از دیگر عملکردهای مفید این دستگاه است.

تکنولوژی کنترل توازن به هنگام شست و شو لباس ها را طوری می چرخاند که وزن آنها به صورت یکنواخت در دیگ پخش شود. با وجود این تکنولوژی دیگر فشار زیادی به ماشین وارد نشده و دوام آن بالا می رود. همچنین دور موتور خشک کن 1400 دور در دقیقه می باشد که نشان از قدرت بالای موتور و آب گیری کامل لباس ها دارد.

در ساخت ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMW از تکنولوژی Eco-Logic استفاده شده است. این تکنولوژی به معنای اقتصادی بودن این ماشین و مصرف بهینه آب و برق توسط آن می باشد. ورودی آب گرم و سرد در این ماشین به صورت مجزاست از این رو برای لباس ها به فراخور رنگ و میزان کثیفی می توانید از جداگانه از آب گرم، سرد و یا هردو استفاده کنید.

در نهایت اینکه گرید مصرف انرژی در این مدل A+ است و رنگ بدنه ی آن نقره ای چشمگیر و زیبایی می باشد. همچنین سنسور تعیین میزان کثیفی لباس نیز در ان تعبیه شده تا لباس ها بیشتر از حد نیازشان داخل ماشین لباسشویی نمانند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669