1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماکروفر کنوود مدل MW579

483 بازدید
ماکروفر کنوود مدل MW579

ماکروفر کنوود مدل MW579 یکی از محصولات بسیار با کیفیت و در عین حال خوش ساخت و زیبا از برند کنوود است که توانسته است از بازار فروش خوبی در کشورهای مختلف بهره مند شود. این ماکروفر 25 لیتر ظرفیت داشته و می تواند یک انتخاب مناسب برای آن هایی باشد که کیفیت، طول عمر و قیمت مناسب برایشان اهمیت یکسانی دارد.

ویژگی های ماکروفر کنوود MW579

جنس بدنه خارجی این ماکروفر استیل ضد زنگ بوده و تا سال ها می توانید از آن در منزل خود استفاده کنید.  جنس قسمت داخلی دستگاه نیز لعاب مقاوم در برابر حرارت بوده و می تواند به راحتی حداکثر دمای ایجاد شده توسط ماکروفر را تحمل کند.

قفل ایمنی کودک در  این دستگاه برقی طراحی شده است تا شما به هیچ وجه نگران کنجکاوی کودک دلبندتان در آشپزخانه نشوید. یخ زدایی سریع و دکمه عملکرد یخ در دماهای مختلف از دیگر ویژگی های این ماکروفر است که می تواند مواد منجمد و فریز شده را تنها ظرف چند دقیقه به طور کامل آماده استفاده کند.

پنل تنظیمات دستگاه به صورت لمسی روی بدنه آن طراحی شده که کار با آن را برای همه افراد در هر سن ساده کرده است. همچنین یک صفحه نمایش دیجیتال در هر لحظه اطلاعات لازم پخت را در اختیار شما قرار می دهد. توان خروجی این دستگاه 900 وات بوده و به شما این امکان را می دهد که هر غذایی را به راحتی و با دمای مناسب طبخ کنید.

ماکروفر کنوود مدل MW579 دارای 10 برنامه پخت غذای مختلف از جمله غذاهای مدرن مانند پیتزا، پاستا یا لازانیا و غذاهای رایج ایرانی مانند برنج است که از شما یک آشپز حرفه ای خواهد ساخت. با استفاده از دکمه گرم نگه داشتن غذا نیز می توانید، غذای آماده شده خود را تا چند ساعت گرم نگه دارید.

 

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669