1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماشین لباسشویی کنوود مدل K914WM16

362 بازدید
ماشین لباسشویی کنوود مدل K914WM16

ماشین لباسشویی کنوود مدل K914WM16 در حال حاضر یکی از بهترین و جدیدترین ماشین های لباسشویی موجود در بازار است که می تواند تا 9 کیلوگرم البسه را در خود جای داده و به طور کامل شست و شو کند. موتور این ماشین لباسشویی از نوع کم مصرف و بی صدا بوده و سال ها در نهایت کیفیت برای شما کار خواهد کرد.

ویژگی های ماشین لباسشویی کنوود K914WM16

یکی از بازرترین ویژگی های این دستگاه برقی مصرف انرژی بسیار پایین آن است. مصرف انرژی پایین این ماشین لباسشویی را در رده انرژی A+++ پلاس یعنی بالاترین و بهترین رده مصرف انرژی قرار داده است. شما می توانید با خیال آسوده تمامی لباس های خود را با ماشین شسته بدون آن که بابت هزینه های برق مصرفی نگران باشید.

از دیگر مزایای خرید این ماشین لباسشویی قابلیت شست و شوی ملحفه و پتو است. ظرفیت بالای ماشین به شما این امکان را می دهد که پتوهای خود را به راحتی داخل ماشین قرار داده و آن ها را بشوئید. دور موتور عالی از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است. موتور این دستگاه در هر دقیقه می تواند تا 1400 دور چرخیده و هر لباسی را به مناسب ترین شکل بشوید.

این ماشین لباسشویی مانند تمامی ماشین های دیگر دارای برنامه های شست و شوی متنوع بوده و شما می توانید متناسب با نیاز خود از آن ها استفاده کنید. در صورتی که فرد آلرژیک در منزل دارید، شست و شوی مخصوص برای این افراد تمامی ذرات ریز و آلودگی ها را از روی لباس برداشته تا شما بتوانید به راحتی لباس های خود را بپوشید.

ماشین لباسشویی کنوود مدل K914WM16 دارای شست و شوی حالت دستی برای از بین بردن تمامی لکه ها و شست و شوی ضد چروک بوده تا وقت شما را برای اتوی لباس ها نگیرد!

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669