1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA6

1043 بازدید
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA6

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA6 یک ماشین شست و شو با ظرفیت 6 کیلوگرم است که می توانید علاوه بر لباس ها، ملحفه و پتوهای منزل خود را نیز با آن بشوئید. دور موتور این ماشین لباسشویی 1200 دور در دقیقه بوده و لباس ها را به بهترین شکل ممکن خواهد شست.

ویژگی های ماشین لباسشویی کنوود KWMA6

یکی از ویژگی های این ماشین لباسشویی که بسیار به کار شما خواهد آمد، داشتن 15 برنامه شست و شوی مختلف متناسب با نوع لباس است. شست و شوی 30 دقیقه ای و سریع یکی از برنامه های این ماشین لباسشویی است که در زمان هایی که عجله دارید، به خوبی به کمک شما می آید.

در این ماشین لباسشویی می توانید از حالت ترکیب شست و شوی دستی و ترکیبی استفاده کرده تا تمامی بخش های لباس درگیر شست و شو شده و تمیز شوند. این دستگاه برقی به مجهز به سیستم محافظ در برابر نوسانات برق بوده و قطع  و وصل های ناگهانی برق تاثیری روی دستگاه نخواهد گذاشت.

برای لباس های خاص می توانید در ابتدا از برنامه پیش شست و شو استفاده کرده تا لباس ها اصطلاحا خیس خورده و مانند روز اول تمیز و درخشان شوند. از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی می توان به شست و شوی ضد چروک اشاره کرد که نیاز شما به اتوکشی لباس ها را برطرف می کند.

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA6 دارای یک نمایشگر دیجیتال بوده که می توانید در هر زمان اطلاعاتی مانند مرحله شست و شو، دما، زمان باقی مانده و غیره را ببینید. قفل کودک همچنین برای ایمنی بیشتر در این دستگاه برقی طراحی شده است. در صورتی که بخواهید حداکثر صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را نیز داشته باشید، می توانید برنامه شست و شوی هوشمند اقتصادی را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669