1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA5

719 بازدید
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA5

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA5 یک دستگاه شست و شوی بسیار با کیفیت است که می تواند خیال شما را بابت تمیزی لباس ها و از بین بردن بدترین لکه ها آسوده کند. این ماشین لباسشویی ابعاد و وزن مناسبی داشته و به راحتی در فضای مخصوص به ماشین لباسشویی جای می گیرد.

ویژگی های ماشین لباسشویی کنوود KWMA5

یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین کیفیت و کارایی هر ماشین لباسشویی دور موتور آن است که بر کیفیت شست و شو نیز تاثیر مستقیم می گذارد. دور موتور این ماشین لباسشویی 1000 دور در هر دقیقه بوده و می تواند سر سخت ترین لکه ها را نیز از روی لباس پاک کند.

این ماشین لباسشویی همانند دیگر انواع پیشرفته دیگر از نوع بدون لرزش بوده و هنگام کار به هیچ وجه جابجا نخواهد شد. شست و شوی ضد چروک از دیگر ویژگی های این دستگاه شست و شو است که نیاز شما به استفاده از اتو را بر طرف کرده و لباس ها را مرتب و بدون چروک به شما تحویل می دهد. از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی می توان به شست و شوی دستی و شست و شوی سریع در 30 دقیقه نیز اشاره کرد.

این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه شست و شوی متنوع و مختلف است تا بتوانید هر نوع لباس را با دما، مقدار آب و مقدار و نوع ماده شوینده خود بشوئید. برای مثال شما می توانید برای شست و شوی لباس های کودک خود، لباس های ورزشی، لباس های جین و کتان از برنامه مخصوص به آن ها استفاده کنید.

ظرفیت این ماشین لباسشویی 5 کیلوگرمی بوده و می توانید حجم قابل توجهی از لباس های خود را با آن بشوئید. ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA5 دارای سیستم تعیین مقدار آب بهینه بوده تا در مصرف آب صرفه جویی شود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669