1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU 8

345 بازدید
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU 8

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU 8 یک دستگاه شست و شو با ظرفیت 8 کیلوگرم بوده و می تواند یک انتخاب مناسب برای تمامی خانواده ها به شمار رود. قیمت این دستگاه برقی در مقایسه با قابلیت ها ویژگی های آن بسیار مناسب بوده و ارزش خرید آن بالا است.

ویژگی های ماشین لباسشویی کنوود KWMWU 8

این ماشین لباسشویی برای شست و شوی بهینه و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی دارای دو لوله مجزا برای ورودی آب سرد و گرم می باشد. رده انرژی آن A+ بوده و روشن بودن آن در زمان های طولانی نیز هزینه برق چندانی به دنبال نخواهد داشت.

سیستم تزریق آب این ماشین لباسشویی دو جهته بوده و آب به راحتی می تواند به تمامی بخش های لباس و تار دو پود آن نفوذ کند. برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می توانید از حالت نیمه بار این ماشین نیز استفاده کنید.

می توانید در هر زمان از شست و شو اطلاعات مورد نیازتان را از صفحه نمایش آن خوانده و یا با استفاده از پنل لمسی، تنظیمات مورد نظرتان را انجام دهید. سیستم هوشمند شست و شوی اقتصادی از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که میزان مصرف آب و انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش می دهد.

در صورتی قصد شست و شوی لباس ها در شب را دارید، می توانید از حالت شست و شوی شبانه دستگاه استفاده کنید. این برنامه صدای تولیدی دستگاه را تقریبا به صفر رسانده تا شما خواب راحت خود را داشته باشید.  ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU 8 دارای 15 برنامه شست و شو متناسب با انواع سلیقه ها و لباس ها بوده و شما می توانید از هر کدام از آن ها به راحتی و تنها با فشار یک دکمه استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669