1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات کنوود

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA7

470 بازدید
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA7

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA7 می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای جهیزیه تازه عروس ها یا خانواده های کم جمعیت و جمیعت متوسط باشد. این ماشین لباسشویی دارای دو شیر و ورودی جداگانه آب سرد و گرم بوده تا در مصرف آب و انرژی تا حد ممکن صرفه جویی شود.

ویژگی های ماشین لباسشویی کنوود KWMA7

یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین لباسشویی دور موتور بالای آن است که در هر دقیقه 1400 بار می چرخد. در مقایسه با ماشین های موجود این مقدار ایده آل بوده و می تواند یک شست و شوی نمونه را انجام دهد. برای آن که آلودگی ها و میکروب ها در محیط داخلی ماشین باقی نمانند، این ماشین دارای حالت شست و شوی دیگ بوده تا علاوه بر لباس ها دیگ نیز به طور کامل تمیز شود.

این ماشین لباسشویی دارای 20 برنامه شست و شوی مختلف و کاربردی بوده که از این نظر نیز نسبت به دستگاه های دیگر متمایز می باشد. از این برنامه ها می توان به برنامه های پیش شست و شو، شست و شوی سریع، شست و شوی لباس هاس تیره، لباس های کودک، لباس های ورزشی، لباس های کتان و و جین و لباس های حساس اشاره کرد.

برای ایمنی بیشتر خانواده ها در این ماشین لباسشویی پیشرفته سیستم قفل کودک طراحی شده تا کودک شما نتواند تنظیمات دستگاه را تغییر داده و یا درب آن را باز کند. برچسب انرژی این دستگاه برقی A+ بوده و مصرف بسیار پایین آن در هر سال به حفظ محیط زیست و اقتصاد خانواده کمک خواهد کرد.

ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMA7 دارای سیستم محافظ در برابر سرریز آب بوده تا از بیرون ریختن آب، کثیف شدن محیط آشپزخانه و ایجاد اتصالی در دستگاه جلوگیری شود. نشانگر باز ماندن درب نیز شما را قبل از روشن کردن ماشین از باز یا بسته بودن درب مطلع می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669